Samstag, 5. November 2016

Inspiriert duch ein Endo Anaconda Konzert



Und es verrist mr gäng s Herz 
Alles reimt sich uf Schmerz 
Aber mi Schmerz reimt sich uf gar nüd 

Denn er isch so noch und doch so wit wäg 
Es duet so weh aber ich loss es nid zue und drum machts gar nid weh 
Nei, nei, es macht nid weh


Mit offene Auge gang ich blind durch diä Welt und denk so oft „Scheisse“! 
Du bisch weg 
Und ich bi no do 
Total unfair, denn keine het de ander verloh 

Jetzt hogg ich do und du viellicht au irgendwo dört obe 
Ich ha Dir mini Schuld mitgäh und du hesch mr dini do gloh 
Viellicht au nid 
Viellicht isch jetzt alles andersch und ich bis nümmi 

Ich bi jetzt eifach ich, so wies si muess und s Läbe goht witter oder viellicht au nid 
Jede Schritt woni mach duet eifach weh will ich gseh was hätt könne si wenns nid so ko wär 
Aber es isch jetzt halt so cho 

Und was schlimmste isch ich ka dr nid sage wie leid es mir duet 
Und wenn ichs könnt, denn wüsst ich du würdschs verstoh 
Trotzdem machts weh 

Du hesch mr so viel könne näh und mit däm hesch mr schlussendlich mini Freiheit gäh
Du frogsch di viellicht ob ich di jemals gliebt ha, ich ha nie öbis anderes gmacht 

Wo du gstorbe bisch hets grägnet und wenn au zwüschedure dusse d Sunne gschiene het 
I mir hets immer witter grägnet 

Aber ich ha kei Angst vor de Fluet, d Fluet das bin ich, d Fluet, das isch e Teil vo mir
D Fluet das bisch du und was no kunnt und was gsi isch und was ich keinem trau sage

Und mängisch bini leer und mängisch so voll dass ich fast platz und ich ka nid renne 
Will alles stillstoht während sich d Welt so schnell witterdreiht 

Alli drugge und drängle will sie Angst vor Nöchi händ 
Jede suecht de Notusgang aber jede will in de erste Reihe stoh 

Und wo stand ich?

Es störe mi mini Reim und dass es sich nid reimt stört mi au 
Aber eigentlich ischs mir au scheiss egal 
Fuck’em all 

Und wenni wieder mol still uf nem Bänkli sitz 
Oder im ne Konzertsaal stoh und eine wie de Endo singt 

Wenni wieder mol mit de Träne kämpf denn sötts kei Unentschiede si 

Mir alli sind komischi Cheibe 
Und das isch so verdammt OK 
S Läbe goht witter 
Und es brennt… und brennt… und brennt und brennt 

S Läbe brennt 
Ich bi d Fluet 
Und ich brenn

Keine Kommentare: